Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 71 727 62 28

Jak kupować?

Zamówienia w sklepie internetowym VITOLOG.PL można dokonywać: poprzez stronę internetową sklepu VITOLOG.PL - wypełniając formularz na stronach sklepu, telefonicznie – dzwoniąc pod numer 71 727 62 28 (całkowity koszt rozmowy według aktualnej taryfy operatora telekomunikacyjnego), od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16  (godziny telefonicznego przyjmowania zamówień mogą być okresowo wydłużone).

 

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,

  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,

  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,

  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,

  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,

  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,

  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,

  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,

  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,

  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",

  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

  1. podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,

  2. brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,

  3. możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,

  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,

  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"

  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,

  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,

  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia, jeśli nie otrzymałeś wiadomości sprawdź w spamie na swojej skrzynce e-mail.

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń: 71 727 62 28

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl