Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 71 727 62 28

Reklamacje

Na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie przysługują 2 lata gwarancji.

Reklamacja towaru w 3 prostych krokach:

1. Przygotuj paczkę

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który był dołączony do przesyłki. Można go również pobrać TUTAJ. Towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu zapakować i zabezpieczyć na czas wysyłki. Towar powinien zostać odesłany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas podróży.

2. Odeślij paczkę

Towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu powinien zostać odesłany na adres:

Vitolog ul. Międzyleska 6, 50-514 Wrocław.

Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych od klientów. Po rozpatrzonej reklamacji, koszty wysyłki zwracane są kupującemu.

3. Procedura reklamacyjna

Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o zapoznanie się z Regulaminem sklepu bądź kierowanie ich drogą elektroniczną na email kontakt@vitolog.pl . Postaramy się odpisać w jak najszybszym czasie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl