
Na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie przysługują 2 lata gwarancji.
Reklamacja towaru w 3 prostych krokach:
1. Przygotuj paczkę
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który był dołączony do przesyłki. Można go również pobrać TUTAJ. Towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu zapakować i zabezpieczyć na czas wysyłki. Towar powinien zostać odesłany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas podróży.
2. Odeślij paczkę
Towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu powinien zostać odesłany na adres:
Vitolog ul. Międzyleska 6, 50-514 Wrocław.
Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych od klientów. Po rozpatrzonej reklamacji, koszty wysyłki zwracane są kupującemu.
3. Procedura reklamacyjna
Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
W razie dodatkowych pytań prosimy o zapoznanie się z Regulaminem sklepu bądź kierowanie ich drogą elektroniczną na email kontakt@vitolog.pl . Postaramy się odpisać w jak najszybszym czasie.