Jak kupować

Zamówienia w sklepie internetowym Masazer.pro można dokonywać: poprzez stronę internetową sklepu Masazer.pro – wypełniając formularz na stronach sklepu, telefonicznie – dzwoniąc pod numer 71 727 62 28 (całkowity koszt rozmowy według aktualnej taryfy operatora telekomunikacyjnego), od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 (godziny telefonicznego przyjmowania zamówień mogą być okresowo wydłużone)

Krok 1 – Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.

Krok 2 – Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „przelicz”, aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 – Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „zaloguj się”,
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję „zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na „złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
  1. podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
  2. brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
  3. możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz „inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu „uwagi”
  • po kliknięciu na „Podsumowanie” zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia, jeśli nie otrzymałeś wiadomości sprawdź w spamie na swojej skrzynce e-mail.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń: 71 727 62 28